چین نے کووڈ مینجمنٹ میں کمی کے بعد پہلی آمد کا خیر مقدم کیا ہے

0 33

پیپلز ڈیلی کی طرف سے

قومی کسٹم اتھارٹی کے مطابق، بین الاقوامی مسافروں کے لیے چین کے نئے COVID-19 انتظام کے تحت پہلی پروازیں 8 جنوری کو جنوبی چین کے صوبہ گوانگ ڈونگ کے ہوائی اڈوں پر پہنچیں۔
380 سے زیادہ مسافر دو پروازوں میں سوار تھے، ٹورنٹو سے گوانگزو اور ZH9024 سنگاپور سے شینزین، جس دن ملک نے COVID-19 کے انتظام کو کلاس B میں گھٹا دیا اور بین الاقوامی مسافروں پر سے کچھ پابندیاں ہٹا دیں، جو اس کی وبائی ردعمل کی پالیسیوں میں ایک بڑی تبدیلی ہے۔ .
دسمبر 2022 میں چین کے نیشنل ہیلتھ کمیشن (NHC) کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا تھا کہ اندر جانے والے مسافروں اور سامان کو اب کسی قرنطینہ قابل متعدی بیماری پر قابو پانے کے اقدامات کی ضرورت نہیں ہوگی۔ مسافروں کو بس روانگی سے پہلے 48 گھنٹوں کے اندر نیوکلک ایسڈ ٹیسٹ کروانے کی ضرورت ہے، اور انہیں اب چینی سفارتی اور قونصلر مشن سے ہیلتھ کوڈ کی درخواست کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
اسی دن جب نیا انتظام ہوا، بیجنگ کیپٹل انٹرنیشنل ایئرپورٹ کا ٹرمینل 3-E بین الاقوامی آنے والوں کے لیے دوبارہ کھول دیا گیا۔ ہوائی اڈے کے ٹرمینل 2 کی بین الاقوامی آمد کی خدمات بھی دوبارہ شروع ہو گئی ہیں۔
ٹرمینل 3-D میں آپریشنز عارضی طور پر معطل کر دیے گئے ہیں، جہاں آنے والے تمام مسافروں کو نیوکلک ایسڈ ٹیسٹ کرانا پڑتا تھا اور پھر انہیں 10 مارچ 2020 سے قرنطینہ سہولیات میں بھیجا جاتا تھا۔
بتایا جاتا ہے کہ 8 جنوری کو ہوائی اڈہ دس مسافر پروازوں کو اندر اور باہر لے جائے گا۔
اس دن سے مسافروں کی بڑھتی ہوئی آمدورفت سے نمٹنے کے لیے ہوائی اڈے پر سیکیورٹی فورس اور ٹارگٹڈ آپریشنل ٹریننگ کو بڑھا دیا گیا ہے، جو ہموار بین الاقوامی تبادلے اور اقتصادی اور سماجی ترقی کے لیے خدمات انجام دے رہے ہیں۔
ٹرمینل 3-E سرحدی چوکیوں میں، ترتیب اور سہولیات کو ایک نئی شکل کے ساتھ اپ گریڈ کیا گیا ہے۔ “پروازوں کے دوبارہ شروع ہونے کے بعد مسافروں کے لیے کلیئرنس کے بہتر تجربے کو یقینی بنانے کے لیے، بیجنگ فرنٹیئر انسپکشن اتھارٹی نے بارڈر انٹری سائٹ پر 12 انسپیکشن چینلز اور ایک ویٹنگ ایریا کا اضافہ کیا ہے،” ژانگ ویٹاؤ نے اتھارٹی کے ساتھ کہا۔
ژانگ کے مطابق، مخصوص چینلز خاص گروپوں جیسے بزرگ، نوجوان، معذور اور حاملہ خواتین کے لیے کلیئرنس کو آسان بنانے کے لیے تیار ہیں۔
چین کے COVID-19 کنٹرول کے نئے مرحلے کے بعد، ملک سمندری اور زمینی بندرگاہوں پر مسافروں کے داخلے اور اخراج کو بھی دوبارہ شروع کر رہا ہے، موسم بہار کے تہوار کی تعطیلات کے قریب آتے ہی ملکی اور بین الاقوامی سیاحت میں اضافہ متوقع ہے۔

تصویر میں چائنا سدرن ایئر لائن کی پرواز CZ312 کے مسافر سامان کے دعوے کے علاقے میں 8 جنوری 2023 کو انتظار کر رہے ہیں۔ (تصویر چائنا سدرن ایئر لائنز کی طرف سے فراہم کی گئی ہے)

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.