شنگھائی لوگوں کی زندگی کو بہتر بنانے کی کوششوں کو ترجیح دیتا ہے

0 45

بذریعہ تیان ہانگ، ڈو ییفی، پیپلز ڈیلی
چینی صدر شی جن پنگ نے 29 نومبر کو شنگھائی میں حکومت کی طرف سے سبسڈی والے کرائے کے مکانات کی کمیونٹی کا معائنہ کیا اور شنگھائی میں حکومت کی طرف سے سبسڈی والے رینٹل ہاؤسنگ منصوبوں کی تعمیر میں شہر کی کوششوں کے بارے میں معلومات حاصل کیں۔
یہ اطلاع دی جاتی ہے کہ رینٹل ہاؤسنگ کمیونٹی نئے شہری رہائشیوں اور نوجوانوں کے لیے کرایہ کی سستی رہائش فراہم کرتی ہے۔
رینٹل کی قیمتوں کا تعین مارکیٹ کی قیمتوں اور ہدف والے گروپ کی آمدنی کی سطح دونوں کو مدنظر رکھتا ہے۔ کمیونٹی میں ہر اپارٹمنٹ آزاد الماریاں، ایک باتھ روم، اور ایک باورچی خانے سے لیس ہے۔ عوامی جگہیں جیسے مشترکہ کچن، کپڑے دھونے کے کمرے، تفریحی مقامات اور بک کارنر بھی فراہم کیے گئے ہیں۔
شنگھائی ایک میگا سٹی ہے۔ یہ ملک بھر میں فرنٹ لائن کارکنوں اور مینیجرز کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے جو اس کی شہری تعمیر اور کام میں مصروف ہیں۔ وہ شہر کی ترقی اور منظم آپریشن میں اہم شراکت دار ہیں۔
حالیہ برسوں میں، شنگھائی نے فرنٹ لائن مزدوروں کے لیے اچھی جگہ، اعلیٰ معیار اور کم کرایے کے ساتھ مزید کرائے کے مکانات کی فراہمی کو فعال طور پر تلاش کیا ہے، اس طرح ان کے حقیقی مطالبات کو بہتر طور پر پورا کیا جا سکتا ہے۔ اس نے شنگھائی میں زیادہ حفاظت، آرام اور وقار کے ساتھ ان کی زندگی اور کام کو یقینی بنانے کے لیے درست فراہمی کو لاگو کیا ہے، جس کا ہدف گروپ نے خیر مقدم کیا ہے۔
اس اصول کی پاسداری کرتے ہوئے کہ “شہر عوام اور لوگوں کے لیے بنتے ہیں”، شنگھائی اعلیٰ معیار کی ترقی کو فروغ دینے، لوگوں کے معیار زندگی کو بہتر بنانے، اور اعلیٰ کارکردگی والی گورننس کو آگے بڑھانے کے لیے کام کر رہا ہے، تاکہ شہری انتظام کو مزید سائنس پر مبنی بنایا جا سکے۔ بہتر اور ذہین، اور لوگوں کی زندگی کو زیادہ آسان، آرام دہ اور پر لطف بنانے کے لیے۔
شہر کی تعمیر میں شنگھائی ہمیشہ لوگوں کی ضروریات کو اولیت دیتا ہے۔ اس نے پرانی عمارتوں اور شہری دیہاتوں کو زندہ کرنے اور تبدیل کرنے کی کوششیں تیز کر دی ہیں۔
اس سال، شہر نے 85,200 مربع میٹر نچلے درجے کے، بکھرے ہوئے، پرانے مکانات کی تزئین و آرائش کی ہے اور 247,700 مربع میٹر پرانی رہائشی املاک کی تجدید کی ہے۔ شہری گاؤں کی تزئین و آرائش کے دس منصوبے شروع کیے گئے ہیں۔
شنگھائی شہری تجدید کے لیے پائیدار ترقی کے ماڈلز کو فعال طور پر تلاش کر رہا ہے، جبکہ متعلقہ پالیسی نظام اور میکانزم قائم اور بہتر بنا رہا ہے۔
کلیدی شہری تجدید کے منصوبوں میں قابل ذکر پیش رفت ہوئی ہے، جیسے کہ Jing’an ڈسٹرکٹ میں Fangua Long، Qingpu ڈسٹرکٹ میں قدیم Panlong Town، اور Xuhui ڈسٹرکٹ میں Wukang بلڈنگ۔ دریں اثنا، اضافی 68,000 سستی کرائے کے اپارٹمنٹس تعمیر کیے گئے ہیں۔
ایک ایسی شہری جگہ کی تعمیر کے مقصد کے ساتھ جو نہ صرف رہنے کے قابل ہو بلکہ پرلطف اور دلکش بھی ہو، شنگھائی نے دریائے ہوانگپو اور سوزو کریک کی مربوط ترقی، انتظام اور معیار میں اضافہ کو یقینی بنانے کے لیے کام کیا ہے۔
Suhe Bay Green Space، شمالی بند میں ایک میری ٹائم پارک، اور Dongjiadu Road Skywalk شہریوں اور سیاحوں کے لیے مقبول مقامات بن چکے ہیں۔ مزید برآں، Pudong اور Minhang میں دریا کے کنارے کے آٹھ کلومیٹر کے راستوں کو جوڑا اور عوام کے لیے کھول دیا گیا ہے۔
شنگھائی شہر کے مجموعی معیار کو بڑھانے کے لیے، سبز اور کم کاربن کی ترقی کے لیے اسپنج سٹی مظاہرے کے علاقوں اور پائلٹ زونز کی تعمیر کو تیز کر رہا ہے۔ اس سال، اس نے 75 “خوبصورت بلاکس” بنائے ہیں۔
ایک سبز، سمارٹ اور لچکدار میٹروپولیس کی تعمیر کے لیے، شنگھائی نے سبز عمارتوں کے منصوبوں کے انتظام کو تقویت دی ہے، اور سبز شہری جگہوں کی ترقی کو آگے بڑھایا ہے۔
اس سال، تقریباً 2.6 ملین مربع میٹر انتہائی کم توانائی استعمال کرنے والی عمارتوں پر کام جاری ہے، جو موجودہ عوامی ڈھانچے کے 5.3 ملین مربع میٹر میں توانائی کی بچت کی تزئین و آرائش سے مکمل ہے۔
شنگھائی شہری نظم و نسق کے ڈیجیٹل انفراسٹرکچر کو مستحکم کر رہا ہے، شہری تعمیرات اور انتظام کے تمام شعبوں میں ڈیجیٹل تبدیلی کو آگے بڑھا رہا ہے۔ گیس سپلائی کی حفاظت پر خصوصی توجہ مرکوز کی گئی ہے، جبکہ اس بڑے شہر کے لیے ایک مضبوط سیکیورٹی لائن بنانے کے لیے بڑے خطرے کے ذرائع پر کنٹرول اور ہنگامی ردعمل کو مضبوط بنایا گیا ہے۔
شنگھائی کی یہ دریافتیں اور عمل چین کے پائیدار ترقی اور نئی شہری کاری کے فروغ کے عزم کا مظہر ہیں۔
حالیہ برسوں میں، چین نئی شہری کاری کے لیے عوام پر مبنی نقطہ نظر کو مسلسل آگے بڑھا رہا ہے، لوگوں کی روزی روٹی کو یقینی بنانے کے لیے بڑے منصوبوں کی تعمیر کو مضبوط بنا رہا ہے، اور اپنے شہریوں کے معیار زندگی کو بہتر بنا رہا ہے۔
اس نے شہری پائپ لائنوں کی تزئین و آرائش اور اپ گریڈنگ کو تیز کیا ہے، بزرگوں کی نگہداشت اور طبی خدمات کی دستیابی میں اضافہ کیا ہے، “پاکٹ پارکس” کی تعمیر کے ذریعے شہری ماحولیات کو بہتر بنایا ہے اور عوامی فٹنس سہولیات کو مسلسل بڑھایا ہے۔
رواں سال کے پہلے سات مہینوں میں چین میں بجلی، گرمی، گیس اور پانی کی پیداوار اور فراہمی میں سرمایہ کاری میں 25.4 فیصد اضافہ ہوا۔ اسی مدت کے دوران، ملک بھر میں کل 46,600 پرانی شہری رہائشی برادریوں کے لیے تزئین و آرائش کا آغاز کیا گیا، جس سے 7.95 ملین گھرانوں کو فائدہ پہنچا۔

تصویر میں شنگھائی کے ضلع منہانگ میں حکومت کی طرف سے سبسڈی یافتہ کرایہ پر لینے والی ہاؤسنگ کمیونٹی کو دکھایا گیا ہے۔ (وی چیٹ پر کمیونسٹ پارٹی آف چائنا منہانگ ڈسٹرکٹ کمیٹی کے پبلسٹی ڈیپارٹمنٹ کے آفیشل اکاؤنٹ سے تصویر)

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.