چین-آسیان تعاون نے عالمی تجارت، سرمایہ کاری میں اضافہ کو نئی تحریک دی ہے

0 74

بذریعہ لوو شانشن، پیپلز ڈیلی
اس سال مشترکہ مستقبل کے ساتھ قریبی چین-آسیان کمیونٹی کی تعمیر کے وژن اور چینی صدر شی جن پنگ کے پیش کردہ بیلٹ اینڈ روڈ انیشیٹو دونوں کی 10ویں سالگرہ ہے۔
چین اعلیٰ سطح کے کھلے پن کو فروغ دینے میں ثابت قدم ہے، آسیان ممالک کے ساتھ تمام محاذوں پر باہمی فائدہ مند تعاون کو وسعت دیتا ہے، اور علاقائی اقتصادی انضمام اور تجارتی تعاون کو آگے بڑھاتا ہے، جس سے عالمی تجارت اور سرمایہ کاری کی ترقی میں نئی تحریک پیدا ہوتی ہے۔
حالیہ برسوں میں، چین اور آسیان کے درمیان گہرے تجارتی تبادلے کے ساتھ، آسیان ممالک سے زیادہ سے زیادہ مصنوعات، جیسے تھائی لینڈ سے دوریاں اور ملائیشیا کی کافی، چینی مارکیٹ میں داخل ہوئی ہیں۔ اسی وقت، ذہین مینوفیکچرنگ، سبز اور کم کاربن والی صنعتوں میں چین کی فائدہ مند مصنوعات بھی بیرون ملک اپنے قدم تیز کر رہی ہیں۔ گزشتہ 20 سالوں میں چین اور آسیان کے درمیان تجارتی حجم میں 16.8 گنا اضافہ ہوا ہے۔
چین اور آسیان کے درمیان سرمایہ کاری تعاون فروغ پا رہا ہے۔ چائنا-لاؤس ریلوے کے افتتاح نے لاؤ لوگوں کے اپنے خشکی سے گھرے ملک کو ایک زمینی جڑے مرکز میں تبدیل کرنے کا دیرینہ خواب پورا کر دیا ہے۔ نوم پنہ-سیہانوکیویل ایکسپریس وے کی تعمیر نے دونوں جگہوں کے درمیان سفر کا وقت پانچ گھنٹے سے کم کر کے دو گھنٹے سے کم کر دیا ہے، جس سے کمبوڈیا کو ایک “تیز رفتار دور” میں لے جایا گیا ہے۔ نئی بین الاقوامی زمینی سمندری تجارتی راہداری، جو مغربی چین اور آسیان ممالک کے صوبائی سطح کے خطوں کے ذریعے مشترکہ طور پر تعمیر کی گئی ہے، نے گزشتہ برسوں میں تیزی سے ترقی کی ہے، جس نے 119 ممالک اور خطوں میں منزلوں کی تعداد 393 بندرگاہوں تک پھیلائی ہے۔ چین اور آسیان، سرمایہ کاری کے بڑھتے ہوئے تعاون کے ساتھ، ایک دوسرے کے لیے سرمایہ کاری کے اہم ذرائع اور منزلیں بن گئے ہیں۔
20ویں چائنا-آسیان ایکسپو اور چائنا-آسیان بزنس اینڈ انویسٹمنٹ سمٹ اس سال ستمبر میں جنوبی چین کے گوانگ شی ژوانگ خود مختار علاقے ناننگ میں منعقد ہوئی جس میں چین اور آسیان ممالک کے اعلیٰ سطحی وفود نے شرکت کی۔
تقریبات کے دوران، 487.3 بلین یوآن ($68.54 بلین) کی مشترکہ سرمایہ کاری کے ساتھ 470 منصوبوں کے لیے سودوں پر دستخط کیے گئے۔ دونوں شخصیات نے تاریخ میں ایک نیا ریکارڈ قائم کیا۔
اس سال، علاقائی جامع اقتصادی شراکت داری (RCEP) کے معاہدے کے ساتھ اس کی تمام 15 دستخط کنندگان ریاستوں کے لیے لاگو ہوا، چین اور آسیان ممالک کے درمیان ادارہ جاتی کھولنے کے لیے اعلیٰ معیار کے تعاون پر مبنی منصوبوں کا ایک سلسلہ منظم انداز میں آگے بڑھ رہا ہے، جس میں چائنا ویتنام سمارٹ پورٹ پروجیکٹ جس کا مقصد 24 گھنٹے ذہین کسٹم کلیئرنس حاصل کرنا ہے، ساتھ ہی ساتھ چین-آسیان ڈرگ کوالٹی ایکسچینج پلیٹ فارم جو روایتی ادویات کے ضابطے کی پالیسیوں میں تعاون اور جڑی بوٹیوں کی ادویات کے معیارات کی باہمی شناخت پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔
حال ہی میں منعقد ہونے والے “انویسٹ ان چائنا ایئر – گوانگسی خصوصی پروموشنل ایونٹ کا ایک سفر” میں، گوانگشی ژوانگ خود مختار علاقے کے ایگزیکٹو وائس چیئرپرسن، کائی لکسین نے نوٹ کیا کہ گوانگشی چین کے کھلنے کے لیے سب سے آگے ہے اور ایک گیٹ وے کے طور پر کام کرتا ہے۔ اور آسیان کے ساتھ تعاون۔ انہوں نے مزید کہا کہ خطے کی مضبوط بنیاد ہے اور آسیان ممالک کے ساتھ تعاون کے وسیع امکانات ہیں۔
کائی نے کہا کہ ورژن 3.0 چائنا-آسیان فری ٹریڈ ایریا کے اجراء اور آر سی ای پی کے جامع نفاذ کے ساتھ، گوانگشی ملکی اور بین الاقوامی دوہری گردش کے لیے ایک آسان مارکیٹ بنانے اور چین-آسیان صنعتی تعاون زون کی ترقی کو تیز کرنے کے لیے کام کر رہا ہے۔ .
بتایا جاتا ہے کہ گوانگشی نے اپنے جغرافیائی فوائد سے فائدہ اٹھاتے ہوئے، ناننگ، بیہائی، فانگ چنگ گنگ، کنزو، یولن، بائیس اور چونگ زو میں موجودہ صنعتی پارکوں کو استعمال کرتے ہوئے چین-آسیان صنعتی تعاون زون قائم کیا ہے۔ زون کا کل منصوبہ بند رقبہ تقریباً 1,500 مربع کلومیٹر ہے، جس کا ابتدائی منصوبہ بند رقبہ 80 مربع کلومیٹر ہے۔
اس وقت چین اعلیٰ معیار کی ترقی کے ذریعے تمام محاذوں پر چینی جدیدیت کو آگے بڑھا رہا ہے، کھلے پن کے ذریعے تعاون کو فروغ دے رہا ہے اور شمولیت کے ذریعے جیت کے نتائج حاصل کر رہا ہے۔ مسلسل کھلنے والا چین یقینی طور پر اپنی ترقی کے ساتھ آسیان ممالک کے لیے وسیع تر مارکیٹ کی جگہ بنائے گا اور ایک روشن اور زیادہ خوشحال مستقبل کی تعمیر کے لیے مؤخر الذکر کے ساتھ مل کر کام کرے گا۔

19 ستمبر 2023 کو لی گئی تصویر میں 20 ویں چین-آسیان ایکسپو کو دکھایا گیا ہے جو جنوبی چین کے گوانگشی ژوانگ خود مختار علاقے ناننگ میں منعقد ہوا۔ )تصویر از پینگ ہوان/پیپلز ڈیلی آن لائن(

16 ستمبر 2023 کو جنوبی چین کے گوانگشی ژوانگ خود مختار علاقے ناننگ میں منعقدہ 20ویں چائنا-آسیان ایکسپو میں لوگ فلپائن سے نمکین کھا رہے ہیں۔ )تصویر از پینگ ہوان/پیپلز ڈیلی آن لائن(

تصویر میں 9 دسمبر 2023 کو جنوبی چین کے گوانگشی ژوانگ کے خود مختار علاقے ناننگ میں منعقدہ 2023 چائنا-آسیان ہیلتھ انڈسٹری سمٹ دکھایا گیا ہے۔ )تصویر از پینگ ہوان/پیپلز ڈیلی آن لائن(

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.