سی آئی آئی ای پوری دنیا کے لیے عوامی بھلائی ہے

0 2,404

Liao Ruiling کی طرف سے
چھٹی چائنا انٹرنیشنل امپورٹ ایکسپو (CIIE) 5 سے 10 نومبر تک نیشنل ایگزیبیشن اینڈ کنونشن سینٹر (شنگھائی) میں منعقد ہونے والی ہے۔
دنیا کی پہلی درآمدی تھیم والی قومی سطح کی ایکسپو کے طور پر، CIIE چین کے نئے ترقیاتی نمونے، اعلیٰ معیار کے کھلنے کے لیے ایک پلیٹ فارم، اور پوری دنیا کے لیے عوامی بھلائی کا ایک نمونہ بن گیا ہے۔
پہلا CIIE نومبر 2018 میں شنگھائی میں منعقد ہوا تھا۔ تب سے، CIIE ہر سال نومبر میں منعقد ہوتا رہا ہے، جو کاروباری اداروں اور مختلف جماعتوں کے درمیان تبادلے اور تعاون کو فروغ دینے کے لیے ایک اہم پلیٹ فارم بنتا ہے۔
پچھلے پانچ ایڈیشنوں میں، 131 ممالک اور بین الاقوامی تنظیموں نے ملکی نمائشوں میں حصہ لیا، جس میں تقریباً 2,000 نئی مصنوعات، ٹیکنالوجیز اور خدمات نے اپنا آغاز کیا اور مجموعی طور پر ٹرن اوور تقریباً 350 بلین ڈالر تک پہنچ گیا۔
چھٹی CIIE آف لائن ملکی نمائش دوبارہ شروع کرے گی اور مہمان ممالک کو مدعو کرے گی۔ اس سال کی ملکی نمائش میں اب تک 60 سے زائد ممالک نے باضابطہ طور پر اپنی شرکت کا اعلان کیا ہے۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ عالمی تجارتی تنظیم، اقوام متحدہ کی صنعتی ترقی کی تنظیم، اور بین الاقوامی تجارتی مرکز سمیت ممتاز بین الاقوامی اداروں نے بھی اپنی حاضری کی تصدیق کی ہے۔ تقریباً 3,000 انٹرپرائزز چھٹی CIIE میں بھی شرکت کریں گے، نمائش کے کل رقبے 360,000 مربع میٹر سے تجاوز کر جائیں گے۔
ابتدائی اعدادوشمار کے مطابق فارچیون گلوبل 500 اور صنعت کی معروف کمپنیوں کے کم از کم درجنوں ایگزیکٹوز نمائش میں شرکت کریں گے۔ تقریباً 30 ممالک اور خطوں سے 330 سے زائد مہمانوں کی ہانگ چیاؤ انٹرنیشنل اکنامک فورم میں شمولیت متوقع ہے۔
اس سال کا CIIE ان دونوں نئے دوستوں کا خیرمقدم کرے گا جو اس تقریب میں اپنا آغاز کرنے والے ہیں اور پرانے دوست جو اس سے پہلے نمائش میں شامل ہو چکے ہیں۔ اس سال شرکت کرنے والی 3,000 عالمی کمپنیوں میں سے، تقریباً 200 کمپنیاں مسلسل چھ سالوں سے سائن اپ کر رہی ہیں، اور تقریباً 400 کمپنیاں دو سال سے زیادہ کے وقفے کے بعد ایکسپو میں واپس آ رہی ہیں۔
جی ای ہیلتھ کیئر چائنا کے چیف کمیونیکیشن آفیسر ژونگ لوئن نے کہا، “جی ای ہیلتھ کیئر CIIE میں شرکت کرنے والی ابتدائی ملٹی نیشنل کارپوریشنز میں سے ایک ہے۔ ہم پہلے ایڈیشن کے بعد سے ہر سال اس میں شامل ہوئے ہیں۔”
اس نے نوٹ کیا کہ CIIE ایک ایسی جگہ ہے جہاں جدید ترین ٹیکنالوجیز کی نمائش کی جاتی ہے، اور صحت کی دیکھ بھال کرنے والے بہت سے اداروں کے لیے اپنی نئی مصنوعات، فرنٹیئر ٹیکنالوجیز اور خدمات کے آغاز کے لیے ایک پلیٹ فارم بن گیا ہے۔
ژونگ نے مزید کہا، “اس سال ہم 10 مصنوعات اور خدمات شروع کریں گے، امید ہے کہ اس پلیٹ فارم کے ذریعے اپنے شراکت داروں کے ساتھ رابطے کو مضبوط بنائیں گے۔”
بہت سے نمائش کنندگان نے پہلے ہی 7ویں CIIE کے لیے نمائشی بوتھ بک کر لیے ہیں۔ 15 ستمبر کو منعقد ہونے والی 7ویں CIIE کے نمائش کنندگان کے لیے دستخطی تقریب میں، GE Healthcare اور Panasonic سمیت 25 اداروں نے 7ویں CIIE میں نمائش سے متعلق معاہدوں یا مفاہمت ناموں پر دستخط کیے۔ اب تک، اگلے سال CIIE کے لیے معاہدہ شدہ نمائش کا رقبہ 40,000 مربع میٹر سے تجاوز کر چکا ہے۔
CIIE، چائنا کنسٹرکشن سیکنڈ انجینئرنگ بیورو کمپنی، لمیٹڈ کو مرکزی زیر انتظام سرکاری اداروں کے وفد کے رکن کے طور پر اس سال پانچویں بار CIIE میں شرکت کریں گے۔
“CIIE ہمیں ملک چھوڑے بغیر عالمی مصنوعات کی خریداری کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرتا ہے۔ CIIE میں ہم نے جو لفٹیں، برقی آلات اور دیگر درآمدی مصنوعات خریدی ہیں وہ ذہین اور ماحول دوست تھیں، جو سبز اور سمارٹ تعمیرات کو فروغ دینے میں ہماری کوششوں کے لیے مضبوط تعاون فراہم کرتی ہیں، “چائنا کنسٹرکشن سیکنڈ انجینئرنگ بیورو کمپنی لمیٹڈ کی مشرقی چائنا برانچ کے ڈپٹی جنرل منیجر ژاؤ گوزینگ نے کہا۔
CIIE کے لیے کھلنے کے لیے بہت سے اہم اقدامات متعارف کرائے گئے ہیں، جو چین کے کھلے پن میں اعتماد اور عزم کو ظاہر کرتے ہیں۔
CIIE بیورو کے ڈپٹی ڈائریکٹر سن چنگھائی کے مطابق، نمائش کنندگان اور خریداروں کے داخلے کو سہولت فراہم کرنے، برقرار رکھی جانے والی نمائشوں کے لیے ٹیکس مراعات فراہم کرنے اور املاک دانش کے حقوق کے تحفظ کو مضبوط بنانے کے لیے ایکسپو کے دوران اعلان کردہ ان اقدامات نے گھریلو کاروباری ماحول کو بہتر بنایا ہے۔
اس جولائی میں، کسٹمز کی جنرل ایڈمنسٹریشن نے 6ویں CIIE کی سہولت کے لیے 17 اقدامات جاری کیے ہیں۔ یہ اقدامات نمائش کنندگان کے داخلے سے لے کر کسٹم کلیئرنس تک اور نمائش کے بعد نمائش کو ٹھکانے لگانے تک کے پورے عمل کا احاطہ کرتے ہیں۔
6th CIIE نمائش کے اپنے دائرہ کار کو بھی وسیع کرے گا، جس سے جانوروں اور پودوں کی مصنوعات اور خوراک جنہوں نے معائنہ اور قرنطینہ کے طریقہ کار کو مکمل نہیں کیا ہے ان ممالک یا خطوں سے جو جانوروں اور پودوں کی وبا سے پاک ہیں خصوصی منظوری حاصل کرنے کے بعد نمائش میں شامل ہونے کی اجازت دے گا۔
چین کے نائب وزیر تجارت شینگ کیو پنگ نے کہا کہ مستقبل میں چین پائلٹ فری ٹریڈ زونز میں غیر ملکی سرمایہ کاری کی منفی فہرست کو منطقی طور پر کم کرنے کے لیے کام کرے گا اور ساتھ ہی سرحد پار کے لیے منفی فہرست کے تعارف کو بھی فروغ دے گا۔ خدمات میں تجارت کریں، اور ملک کو کھلنے کو بڑھانے کے لیے آگے بڑھائیں۔

چھٹے چائنا انٹرنیشنل امپورٹ ایکسپو کی نمائشوں کو لے کر پہلی “جنبو” چین-یورپ مال بردار ٹرین 11 اکتوبر 2023 کو شنگھائی پہنچی۔ (تصویر بذریعہ شین چن چن/پیپلز ڈیلی آن لائن)

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.